Wpisy użytkownika Sorbet z Malin z dnia 16 września 2019

Liczba wpisów: 2

keikoshino
 
Sorbet z Malin: Hej dziewczynki jak tam u Was poniedziałek? U mnie ok. Rano było minus 1 kg co mi się bardzo podobało. Oby nie wzrastało. Teraz jestem u rodziców. Jest Martusia. Byłam z nią na spacerze i zasnęła.

Dziękuję za zyczenia:**


8f06b21feed66b95a1cc03ee75faa4f7.jpg


Co sobie kupiłam pokaże Wam wieczorem.

Dziś dziwna pogoda chłodno. Jutro 13 i deszcz? Hmmm.

Idę jutro na 11 do dentysty. Na 16 na pedicure. A na 14 15 jutro do rodzinnej z nadciśnieniem.



LTf6wIoKtg.png


Haha dobre.


Zjadłam obiad mama zrobiła warzywa i jajko sadzone. Kawałek ciasta z dynią.

Później jadę do siostry to zjem sałatkę i pewnie jeszcze raz ciasto.

Mam nadzieję w nocy grzecznie spać a nie żreć.





NxiQyRQHLp.png


ra64CSmCcg.png


vAhkgjztZN.png


BfK7OsR5MA.png


t9G3Kntd3W.png


VM5NnGjwvG.png


XaXZJxOgOy.png


Vw1uOhPeTK.png


Pamiętacie jak każda zaczynała od sex taśmy? Haha.

Nie no teraz fajne laski.
  • awatar tease: pamiętam :D kiedyś to były psiapsie. U ciebie cały czas spadki, tak trzymaj :)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

keikoshino
 
Sorbet z Malin: Niedawno przyszlam do domu. Coś mnie głowa rozbolala. Leczki już zjedzone.


20190916_192624-1548x2064.jpg


Od siostry dostałam storczyk i kase. Kupiłam sobie w Rossmanie moje wymarzone Contradiction Calvin Klein. Super zapach.

Dziś zaczęła się promocja na kolorowke. Ma troche inne zasady niż było do tej pory. Kupiłam 2 tusze Miss Sporty i pomadke Wibo. No i nie ma już ograniczeń ile razy można skorzystać z promocji. Pewnie jeszcze coś wybiorę.



vB0JeCwh3s.png


qwBX9OEFRj.png


eQHR52P8RS.png


k3vUkIk0EY.png


tjOURPFAoN.png


Jutro u mnie w mieście ma być zimno i mokro.